Nytt år - nytt liv!

Vart ska jag börja? Det har ju hänt så galet mycket sen jag gjorde mitt senaste inlägg. Alla som läser här har, antar jag =), en relation till mig och vet förmodligen redan att jag har blivit mamma. Att försöka förklara hur stort och livsomvälvande det är att bli förälder är väldigt svårt, för att inte säga omöjligt! Orden räcker liksom inte till! Svante, som vår lille prins heter, är den finaste killen som finns. Han har ett fantastiskt humör och är väldigt nyfiken på livet! Tidigare har det varken funnits tid eller lust till annat än att spendera tid med vår fantastiska son! Nu, när han är lite äldre och vi har börjat hitta lite rutiner, hoppas jag få tid till att göra åtminstone några inlägg varje vecka. Främsta anledningen är att jag vill ha ett naturligt forum att skriva om vår vardag men framör allt om Svantes utveckling som går i rasande fart! Jag har lite dåligt samvete för att jag hittills varit ganska dålig på att dokumentera allt som hänt. Visst har jag några datum nerskrivna men datumen är ju ganska så oväsentliga, det är ju hans utveckling och små egenheter som ändras nästan varje dag jag vill minnas. För det där med att minnas är inte så himla lätt, jag kan ärligt säga att jag har jättesvårt att minnas hur det var när han var riktigt liten och det är ju bara några månader sen... Så, i hopp om att fånga vardagens pärlor återupptar jag härmed bloggandet


Bara några minuter gammal. Lycka i sin renaste form! <3




2 månader gammal!


Nästan 3 månader <3




Vår prins på nyårsafton, 4 månader & 10 dagar <3

Idag har vi bakdag här hemma! Tunnbröd, Italienskt lantbröd och pizza ska det bli! Pizza har vi bakat innan men det är första gången vi ger oss på det här med bröd. Ja, bröd har jag ju såklart bakat innan men inte i stenugn så det ska bli spännande att se om vi lyckas!!



Kommentarer
Jenny

Vad roligt att hitta hit! Jag har oxå funderat på att blogga som dokumentation när det gäller Eskil, men det blir inte av eftersom jag har ladyjen-bloggen att uppdatera så brukar jag smyga in lite om honom där.



Hoppas det går bra med brödet och pizzan i bakugnen!

Kramar

2012-01-07 @ 14:51:41
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com
Idun

Ja Carro mer bloggande, det ser jag fram emot!

Och vilken fin Svante, så söt att man dör.

2012-01-07 @ 16:43:47
URL: http://www.Idunsredapple.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0