I detta nu...

befinner jag mig i Nässjö hos min kära familj! Jag är här för att arbeta med "Connection" vilket är riktigt roligt. Just nu är frustrationen dock stor eftersom jag är beroende av andra för att kunna utföra mitt arbete och i semestertider är de flesta väldigt svåra att få tag på. Men man får se saker från den ljusa sidan - nu fick jag ju tid över till ett blogginlägg=)

Här i min kära hemstad är det mesta sig likt...



Lillebror sitter antingen vid datorn eller läser Kalle. Här ser det ut som
om han försökt förena sina favoritsysselsättningar.



Sötaste lillasyster tränar fotboll och umgås med pojkvännen. Här äter
hon sin obligatoriska tallrik med fil innan läggdags. Det spelar ingen
roll om hon precis ätit och är proppmätt - hon ska äta fil innan hon
lägger sig. Tokig? Ja!





Kära mor hon skämmer som vanligt bort en med en massa delikatesser.
Smoothie och hembakt knäckebröd...mmmmummsss!! Och bästa L-G
fixar och trixar här hemma (trots lunginflammation), just nu är det
förrådet som målas om.

Vi var ju i Danmark hos Amandus bror och hans tjej. Supermysigt!
Men inte lika fartfyllt som vi tänkt oss. Jag var helt slut efter mitt
mastodontarbetspass. Krafterna räckte till lite shopping och ett besök
i Christiania. Efter Köpenhamn åkte vi till Malmö och Lund för ytterligare
shopping och mys med Alle och Sanna. De bjöd på mat och utmanade
oss på krocket, vilket vi såklart vann! (hihi)


För att komma till Köpenhamn måste jag möta två av mina största
fobier - Höga broar och...


Lååånga tunnlar...


Jag på bron...kämpar för att hålla mig samman och har kostat på mig
ett konstlat leende.


Någonstans i Köpenhamn...


På besök i laglöst land.


Amandus och Alle diskuterar regler. Stämningen blev aningen hetsk
under spelets gång mellan dessa två vinnarskallar... Det viktigaste
är att man har roligt grabbar...hihi


Vin och sällskapsspel!





Ikväll ska vi förhoppningsvis hem till Lilly med familj. Det ska bli så
himla trevligt, har inte setts sedan midsommar. Imorgon ska jag
jobba hela dagen och gå på dejt med älsklingen på kvällen och på
lördag står kräftfiske i Toranäs på schemat. So long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0