Mys med mammorna!

Idag har vi haft besök av ALLA mammorna (och en pappa :) ) från vår föräldragrupp på Teleborg! Är så himla glad att vi fortfarande håller kontakten trots att bara 2 familjer bor kvar på Teleborg. Fantastiskt kul att alla kunde komma, har nog aldrig hänt förut! I vanlig ordning blev det mycket bebisprat, vi är rätt pratglada allihop :) Svante trivs verkligen som fisken i vattnet när vi har folk här hemma och det gör jag med! Det är så skönt att träffa mammor med bebisar i samma ålder för när de är så här små händer det så mycket hela tiden och man lever verkligen i nuet. Roligt att kunna jämföra, prata av sig, få tips och råd eller bara förståelse och igenkänning. Det är  ett riktigt bra gäng med fina mammor och helt underbara bebisar som jag hoppas kommer hålla ihop läänge!

En annan helt fantastiskt sak (många superlativ nu :) ) är att bilen varit inne på lagning, för vilken gång i ordningen vet jag inte, och vi har nu värme i bilen igen!! Så himla skönt att slippa frysa om både fötter och händer men framförallt skönt att det inte drar kallt på Svante! 

Imorgon ska  jag in till stan med Camilla och Jenny. Känns som att det var evigheter sen vi sågs så det ska bli riktigt roligt!

Nu ska jag röja undan det sista i köket innan det är dags för sängen!

So long!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0