Hellström och Rent!!




Nu är biljetter bokade till både Håkan Hellström som spelar på Scandinavium i Göteborg i November och till RENT 1 Oktober i Nässjö! Ska bli så galet kul! Härligt att ha lite saker att se fram emot i höst! Det har varit dålig uppdatering det senaste vilket endast kan förklaras med att jag har fullt upp! Har varit i Nässjö och jobbat senaste tiden och igår började jag återigen i Växjö så framöver har jag fullt upp med jobb och pendling! Har senaste veckan pendlat väldigt mycket även känslomässigt, från att känna att jag är vädelös och aldrig kommer klara hösten till att känna att jag faktiskt är rätt så duktig och kommer klara hösten galant! Bara tiden får utvisa hur det blir...Nu har jag i alla fall två fantasitskt roliga saker att se fram emot!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0