Ja, just det ja! Jag har ju en blogg!

Oj som det kan bli! De här med bloggandet är ju som jag förutspådde redan innan jag började inte riktigt min grej. Jag tycker att det är fantastiskt kul och så men tiden räcker liksom inte till. Jag antar att det kommer att vara så här. Att det går i vågor liksom... Det har i alla fall hänt en hel del sedan jag sist gjorde ett inlägg. Fia sa ja till sin älskade Magnus och kan numera titulera sig FRU Faxén (bilder kommer i nästa inlägg). Det har kommit två nya liv till världen (ja säkert många fler än så, men två som jag håller reda på) Lilla Ebba (Grattis Madde och David) och lilla Noel (Grattis Frida, John och Nora!). Amandus har även fått förlängt ytterligare några veckor på SKANSKA (Vi hoppas såklart fortfarande på ett heltidsjobb så snart som möjligt!).

Mitt liv består dock till allra största delen av jobb. De senaste fyra veckorna har jag snittat ca 70h/vecka. Eftersom jag jobbar helt galet mycket så är de få stunder jag är ledig väldigt heliga. Främst ägnas de åt återhämtning i form av mys med Amandus men jag har även kommit igång så smått med träningen. Men fy vad svårt det är att hålla igång när avsaknaden av rutiner är så total. Jag menar, måndag och tisdag är helt kört för då jobbar jag dryga 20 timmar på två dagar och övriga dagar jobbar jag aldrig samma tider utan de varierar från vecka till vecka. Men de stunder jag kommer iväg på en löprunda eller till gymmet mår jag så fantastiskt bra! Mer sånt! 



Trummensjön som jag lyckats ta mig runt några gånger i höst!

Nu börjar det dra ihop sig... Om bara fyra dagar lämnar vi Svea rike för att besöka The big Apple! New York, baby, New York! Så himla härligt! Just nu har jag lite svårt att ta in att vi faktiskt ska åka men det ska bli så himla skönt att bara få komma iväg. Rensa tankarna med shopping, musikaler, NFL och långa promenader! 

Sådär... en liten uppdatering från Frökenfaülein. Over and out för denna gång! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0