SPA!




Imorgon ska jag iväg tillsammans med mina kära arbetskamrater till Kosta Boda SPA. Ska bli skönt att bli lite ompysslad och bara vara en stund! Det är vi tjejer som åker över dagen till Kosta. För mig blir det en perfekt "avslutning" inför graviditets- och föräldrarledighet eftersom jag gick hem från Ekeborg nu den 15:e maj. Var väldigt ambivalent inför att gå hem så här långt innan beräknat förlossningsdatum men nu känns det faktiskt bara skönt! Jobbar ju kvar i Nässjö några veckor till så helt sysslolös är jag ju inte! Och inom en inte alltför lång framtid flyttar vi till huset och då kommer jag garanterat inte ha några problem att vara hemma! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0